Verzenden

VERZENDEN

GRATIS BEZORGING VANAF €30,-

Levertijd

Bestellingen die je op maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur doet, worden binnen 1-3 werkdagen bezorgd met PostNL.

LET OP: Door de enorme drukte bij PostNL kan het zijn dat je pakketje er iets langer over doet dan normaal.

Bezorgmethodes

Bezorgen door PostNL – Gratis verzending vanaf €30,-

< €30,-dan zijn de kosten €3,95 per bestelling

PostNL bezorgt standaard van maandag t/m zaterdag. Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. Je kunt je pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail.

Als je de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier drie weken liggen en wordt daarna teruggestuurd naar de afzender.

Meer informatie: www.postnl.nl

Ophalen in onze winkel – GRATIS

Ophalen in onze winkel in Haarlem is 7 dagen per week mogelijk tijdens onze openingstijden:

Openingstijden

Maandag 13:00 - 18:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 10.00-18:00 uur
Zaterdag 10.00-18.00 uur
Zondag 12:00-17:00 uur


Winkeladres

Bij Saar Thuis
Zijlstraat 88
2011 TR Haarlem

Zodra je bestelling klaarligt, ontvang je van ons een e-mail. Je pakket blijft 14 dagen in onze winkel liggen. Als je het pakket na 14 dagen nog niet hebt opgehaald, wordt er contact met je opgenomen.

Bezorgen in het Buitenland

Wij leveren onze producten ook in het buitenland hiervoor hanteren wij de standaard tarieven van PostNL.  De uiteindelijke kosten komen naar voren bij de checkout en die zijn ook leidend.

Bezorgen op een ander adres (als cadeau)

Wanneer je ervoor kiest de bestelling (als cadeau) op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen, wordt de factuur niet mee verzonden. Deze ontvang je op het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De bezorging verloopt altijd via PostNL. Als je het aangeeft bij je bestelling pakken we het cadeautje ook nog leuk in.

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van je bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, teruggestort.